Zakres outsourcingu

Outsourcing IT nie musi oznaczać przekazania wszystkich zadań do firmy zewnętrznej i likwidację wewnętrznego działu IT. Często firmy decydują się na outsourcing częściowy, polegający na wydzieleniu jedynie kilku obszarów, których utrzymanie przez zewnętrzną firmę jest bardziej opłacalne i wygodne.

Niezależnie jednak od zakresu prac oraz wybranej formy współpracy, która zawsze jest tak dobrana, aby spełniać wszystkie wymogi naszego Klienta, oferujemy między innymi:

  • kompleksową opiekę informatyczną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
  • administrację sieciami komputerowymi i systemami teleinformatycznymi
  • naprawę i konfigurację systemów teletechnicznych
  • zachowanie ciągłości pracy systemów informatycznych
  • kontrolę sprawności oraz stanu technicznego urządzeń komputerowych
  • pogotowie komputerowe
  • czas reakcji i naprawy dostosowany do wymogów Klienta
  • dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania w atrakcyjnych cenach
  • diagnozowanie i usuwanie uszkodzeń sprzętu i sieci
  • dostosowywanie oprogramowania do potrzeb Klienta
  • propozycje rozwiązań usprawniających działanie firmy
  • konserwację sprzętu komputerowego
  • okresową archiwizację danych
  • organizację szkoleń komputerowych
  • stałą pomoc telefoniczną
  • pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych
  • organizację prezentacji multimedialnych
  • projekty stron www, wizytówek internetowych itp.

Nasze usługi to nowoczesny sposób na profesjonalną i optymalną informatykę dostosowaną do potrzeb każdej firmy.