Serwis zdalny (on-line)

Serwis zdalny to najtańsza i najszybsza forma pomocy informatyka. Czas reakcji na konkretne zdarzenie jest znacznie krótszy, niż w przypadku osobistej interwencji w miejscu wystąpienia problemu. Nie wszystkie usterki jednak mogą być naprawione zdalnie dlatego za każdym razem kontaktujemy się z klientem telefonicznie w celu ustalenia czy jednak niezbędny nie jest fizyczny dostęp do sprzętu. Dodatkowym wymogiem przy usłudze pomocy zdalnej jest dostęp do internetu na komputerze, którego ma dotyczyć pomoc zdalna.

Nasi Klienci, z którymi mamy podpisane umowy serwisowe, mogą korzystać ze zdalnej pomocy bez jakichkolwiek ograniczeń w ramach godzin przewidzianych w swoich abonamentach.

Jak działa pomoc on-line?

Zdalny dostęp odbywa się za pośrednictwem internetu i specjalnego oprogramowania uruchamianego na komputerze Klienta. Nasz informatyk może pracować w taki sam sposób jakby był bezpośrednio przy nim obecny. Serwisant ma dostęp do folderów, może instalować aplikacje, kopiować pliki etc. Wszystkie czynności mogą być wykonywane wyłącznie za zgodą i wiedzą Klienta, a działania serwisanta są cały czas widoczne na monitorze Klienta.

Gwarantujemy, że oprogramowanie umożliwiające serwis zdalny jest w 100% bezpieczne a po wykonaniu serwisu nie ma możliwości ponownego połączenia się z komputerem klienta bez jego wiedzy ponieważ hasła dostępu są jednorazowe i generowane każdorazowo podczas uruchomienia programu.