Helpdesk

Helpdesk to wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie i formie dostosowanych do oczekiwań i rozwiązań w danej organizacji. Dzięki niemu z łatwością można nawiązać szybki kontakt z pomocą techniczną, nie narażając organizacji na ponoszenie zbędnych kosztów. Niekiedy wystarczy minimalna podpowiedź specjalisty żeby sprawnie ominąć występujące problemy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów opracowaliśmy wiele szczegółowych procedur działania i stworzyliśmy ofertę kompleksowego i profesjonalnego Helpdesku.

W obszarze świadczenia usługi wsparcia technicznego helpdesk oferujemy między innymi:

  • dostęp do wiedzy specjalistów, którzy zawsze w przejrzysty sposób przedstawią rozwiązanie problemu i pomogą w jego usunięciu,
  • przygotowanie propozycji rozwiązań zapobiegających powstawaniu problemów w przyszłości,
  • konsultacje i porady z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania,
  • szybki czas reakcji i usuwania problemów,

Świadomość możliwości uzyskania fachowej pomocy w przeciągu kilku minut znacznie poprawia komfort pracy z komputerem i pozwala skupić się użytkownikom na wykonywaniu ich codziennych obowiązków.